Friday, January 16, 2009

Wanna Win a Copy of My Book?

To close our YA Fresh week-long celebration of the launch of The ABC’s of Kissing Boys, we're giving away a signed copy to one commenter.

I was tempted to offer up another animal "Caption It!" contest, but came upon the following website that was sooooo darned cute that I just had to share with our YA FRESH readers: Cute Things Falling Asleep.

Take a peek, then come back and tell us what you thought. Even a word will do, but sorry, "cute" has been taken!

You'll automatically be entered. The contest starts NOW and will end at 6 pm PST on Sunday. Check back for the winner, and good luck!

In the meantime, here is a camera phone picture sent to me yesterday--a first New York City sighting of my book! Yay!

49 fresh comments:

GirlforChrist said...

Can I still win won? Or is it taken?

GirlforChrist said...

The kitten was sooooooooo little! I can't so cute....soooo.. fuzzy, sleepy, sweet... : )

sharonanne said...

Adorable I love sleeping kitties!

sweetmelissa818 said...

I'm all about the sleepy babies! How did you even find this site?

Bunny B said...

Awww.. they're all so precious!

Elizabeth Encarnacion said...

I saw this in CNN.com recently, and LOVE IT. Watching them makes me sleepy . . . a new cure for insomnia?

Kelly Parra said...

Great site, Tina!!! Its been an awesome week!!

The Golfing Librarian said...

How come nobody post clips of ME falling asleep?!?!

Holly said...

They are irresistible! =)

Shalonda said...

How sweet! They all look so peaceful. It's nice to see pictures like these to remind us that we really do live in a wonderful world!

cecilia said...

"Cute things falling asleep" - what is not to love? I think everybody looks cuter when they're asleep :)

Brooke Reviews said...

I love watching my dogs sleep, they look so innocent when really they are little BRATS! :)

TinaFerraro said...

Elizabeth answered Melissa's question: yes, I found this on CNN.

And Chuck, I can't tell you why you aren't on this site (yet). Maybe 'cause no one's caught you falling asleep at your desk? It's certainly not because you're not cute enough!

Lianne said...

awww! I am so excited to read the abc's of kissing boys! It looks like such a fun read!!!!

Meredith said...

That is seriously one adorable site! Espcially the sleepy puppy 13. Just sooo cuddly.

~Meredith

robin_titan said...

awww the bunny one is soo adowable!!

Megan said...

Wow, I never would've thought of that, but what a good idea. Everyone loves cute things! Unfortunately, the Youtube videos aren't loading for me.

Darling Diva said...

ahh that is just soo adorably funny. I loved it. Thanks for that bit of happiness

rimasbookjournal said...

Awhh, I love the puppy ones!
I want a puppy like puppy 20 or 19.(:

Anonymous said...

oh my goodness!!!! they are soooo CUTE!!!! My fav was sleepy puppy 17...I love how the puppy was trying its hardest to not go to sleep and when it caught itself falling asleep, itll pull itself back up...so CUTE!!!! <33
Grace L

GreenBeanTeenQueen said...

Those videos are so adorable! I love the sleepy puppies. I watched the cute five week old lab who was trying to sleep on the stair which was so sweet and funny at the same time. Thanks for sharing!
-Sarah

sandi said...

awww i lurve it!

Thao said...

I love this site, thanks for sharing Tina ^^
Those clips are kawaii, I like the puppies the most because they remind me of my dog when he was young. Seeing them falling asleep just makes me wanna rush to their sides and hug them.

p.s this is random but the sleepy cat on page 1 looks like a pig to me at firs sight.

Sena said...

Those super cute animals and babies are just cuddly wuddly!

danie88 said...

oh my gosh! this site is so cool lol i love the "Sleepy Kitten 20" video... how the kitten just covers it's face up lol so adorable!

I'm definately bookmarking this site and sharing it with family and friends! Thanks for sharing it with us! :)

Lenore said...

Those sleeping kittens are almost as cute as my Emmy...almost.

Diana Dang said...

Haha, it's quite amusing how some of them drowse off!

Angela said...

Look at that kitten! Who's so cute? YOU are! Yes you are! Yes you are!
:)

katayoun said...

this was perfect, i can't say which one i liked best, the sleepy chick 2 or any of the sleep puppies, or... ooh and ofcourse the elephant one was also just fabulous, how did you find this?

Merissa said...

How loveable. They look so nice and innocent.

Vanessa (whatvanessareads.wordpress.com) said...

Sleepy Dog 20.
Sooooo cute! Aww :)

Congrats on your release, Tina.

La Pagina de Mona said...

adorable!

The Book Obsession said...

Those puppies had to be the cutest thing i have ever seen. I screamed for everyone in the house to come look at them, lol. Definatly brightened my day. =]

Emma-J said...

Awww that was the cutest thing ever :)

Hillary said...

That was adorable. I liked the dogs the most. I can't believe people actually have sites for that kind of stuff.

darbyscloset said...

"I love listening to Mozart, he always puts me to sleep!"

Darling kitty! I just wanted to pick him up and cuddle with him!
Thanks for the giveaway and congrats on the book release!!!
Darby
darbyscloset at yahoo dot com

TheBookworm said...

I had to go to Thesaurus.com to find out more words for cute: precious and charming! Katie, my beagle, has actually fallin' over while swaying back and forth sleepy. Its really cute. :)

towerofbooks said...

Wow that is adorable and quite an original idea for a website. :-P

koalatees(at)gmail.com

Book Spot said...

Awww, I need to go find something that has Flash so I can see them! *emails self link* But puppies falling asleep are adorable-when that puppy cam link was posted, I remember watching them nap--& at the same time as my puppy, too! So adorable :D

Megan said...

As parents, Tina and Kelly both know how adorable it is watching kids fall asleep at the dinner table. I know it is happened to all of us, and it isn't any less cute watching some other kid do it too.

damnnoob said...

God that was soooo perfect... I love kitties!

Sarahbear9789 said...

Awww... that is cute website.

The Golfing Librarian said...

Can I "write off" the last five minute of my life on April 15th?

wrigleyfield said...

Oh man... the baby elephant!!!

Dominique said...

The first sleepy kitty reminds me of myself when I'm sleepy--my head dips but if I'm supposed to be awake (ie during a rather dulling (but probably important) lecture) my head jerks up and I try to appear awake. I probably look around with a rather guilty expression too lol ;)
I didn't think there'd be a whole site dedicated to this!

Jordyn said...

Oh that's great! Watching all those adorable things falling asleep makes ME sleepy.

Also: the book was spotted last week here in SoCal and I ALMOST bought it, but then realized I'm flat broke. So yeah. Hope I win it though!

Paradox said...

Awwwwwwww... the adorableness is overwhelming.

Katie said...

That site made me go "awww"

TinaFerraro said...

Thank you all--this contest is closed!